CONCURS DEL LOGOTIP
IES FERRER I GUÀRDIA DE VALÈNCIA
BASES DEL CONCURS
1.
OBJECTES DEL CONCURS
·
El disseny d'un logotip per a l'IES
Ferrer i Guàrdia de València. El logotip ha de servir per a identificar
i unificar totes les activitats lligades a l’institut, i ha d'adaptar-se a
qualsevol suport de difusió (paper, cartes, targetes, cartells, correu
electrònic, pàgina web,..).
·
El disseny d’una frase relacionada
amb la promoció i la reivindicació de l’educació pública.
2.
PROPOSTES
· El logotip haurà de ser
original i inèdit. L'únic text que haurà d'incloure la proposta serà “IES
FERRER I GUÀRDIA”, en format lliure.
· La frase ha de contenir
un màxim de 10 paraules.
· La tècnica serà lliure
en ambdós casos (dibuix, collage, fotomuntatge, Word, Corel…).
3.
CONCURSANTS
Podran participar-hi
tots els alumnes matriculats en l'IES Ferrer i Guàrdia de València en el curs
2012-13, de manera individual o formant equips. No obstant això, cap
participant podrà pertànyer a més d'un equip.
Cada concursant o
equip podrà presentar només una proposta de logotip o només una proposta de
frase, o una proposta de logotip i de frase, que es presentaran en un únic
sobre en la Secretaria del Centre, i seguint els formats de documentació que es
detallen en l'apartat 5 d'aquestes bases.
4.
TERMINIS
La data límit per a
la presentació de propostes seran les 14:00
hores del dia 17 de maig de 2013. Amb posterioritat a aquesta data, es
confirmarà la recepció de les propostes a cada concursant, en l'adreça
electrònica consignada en la fitxa d'inscripció i se li donarà un codi. La llista de
propostes presentades (per codi) es farà pública abans de la reunió del Jurat,
per si hi haguera cap reclamació.
5.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PELS CONCURSANTS
El logotip i/o la
frase proposats a concurs hauran de presentar-se en grandària DIN A5 (mig DIN
A4) com a màxim o DIN A6 (un quart de DIN A4) com a mínim.
Els concursants
hauran de disposar també d'una copia del logotip presentat a concurs en format
electrònic: JPG, GIFT, TIFF,...que posaran a disposició del Jurat quan aquest
ho requerisca, sempre abans del lliurament dels premis. La no aportació
d'aquesta copia en format electrònic comporta la renúncia del candidat al
premi.
Juntament amb el
logotip i/o la frase proposats, els concursants adjuntaran en el mateix sobre
de presentació a concurs, la fitxa d'inscripció annexa al final d'aquestes
bases, emplenada adequadament.
6.
ANONIMAT
Amb la finalitat de
garantir l'anonimat dels participants, el responsable de la gestió del concurs
imprimirà i guardarà la informació aportada en la fitxa d'inscripció per
cadascun dels participants individuals o equips. Aquesta fitxa estarà lligada a
un nombre de participació que s'afegirà als arxius gràfics dels logotips a
valorar pel jurat del concurs.
La correspondència
entre els nombres de les fitxes de participació i la dels arxius gràfics serà
una informació que només estarà en poder del responsable de la gestió del
concurs, i s'aportarà al Jurat una vegada s'haja fallat el concurs, juntament
amb les dades dels participants o equips que figuren en la fitxa d'inscripció
7. RESPONSABLE
DE LA GESTIÖN DEL CONCURS
Serà el membre de la
Junta del AMPA designat a aquest efecte.
8.
JURAT
El Jurat estarà compost per:
Un/a membre de la Junta de l'Ampa, que
actuarà com President/a del Jurat.
Un/a membre de la Junta de l'Ampa, que
actuarà com Secretari/a del Jurat.
Un/a professor/a de l'IES Ferrer i Guàrdia,
que actuarà com Vocal del Jurat.
Un/a alumne/a, que actuarà com Vocal del
Jurat.
En cas d'empat en la votació, el vot del
President del Jurat es considerarà vot de qualitat i desfarà el mateix
Abans del 31 de maig
de 2013, el Jurat s'haurà reunit i tindrà redactada l'Acta de la Decisió.
9.
CRITERIS DE VALORACIÓ
En l'elecció del logotip es valorarà que siga :
· Llegible fins i tot en
grandària xicoteta
· Únic, singular i
identificador de l’IES.
· Adaptabilitat
a qualsevol suport de difusió de la documentació.
· Escanejable
En l’elecció de la
frase es valorarà:
· L’originalitat
· Adaptabilitat
per a ser usada en samarretes, enganxines, i altres suports.
10.
PREMIS
S'estableixen quatre premis que consistiran
en vals de compra en els comerços de l'Associació de Comerciants de Benimaclet
per valor de
· 75 euros, el
primer premi del logotip
· 75 euros, el
primer premi de la frase
· 50 euros, el
segon premi del logotip, i
· 50 euros, el
segon premi de la frase.
L'acceptació
d'aquests premis per part del/ dels guanyador/es del concurs, duu aparellada la
cessió dels drets d'explotació reproducció en qualsevol suport o mig, i de
propietat intel·lectual, amb caràcter d'exclusivitat i durant un temps
indefinit a favor del AMPA IES Ferrer i Guàrdia.
El concurs podrà
declarar-se desert, en tots o en algun dels premis, en cas que la qualitat de
les propostes presentades no resulte suficientment satisfactòria per als
objectius del concurs.
11. CONDICIONS
DE PARTICIPACIÓ
La participació en
el concurs implica l'acceptació d'aquestes bases i la fallada inapel·lable del
Jurat.
El resultat del
mateix es farà públic el dia 31 de maig de 2013. El
guanyador del concurs serà l'única persona amb dret a la recepció del premi
atorgat. En cas que el guanyador fora un equip, serà el representant del
mateix, tal com figura en la fitxa d'inscripció realitzada, a qui se li
lliurarà el citat premi.
12. DRET DE
CONSULTA
Tots els concursants
tenen dret a examinar els treballs admesos durant el període d'un mes des de la
comunicació de la decisió, prèvia petició al Responsable del Concurs a través
de l'adreça de l'AMPA: ampa.ies.ferreriguardia@gmail.com
13.
INCOMPATIBILITATS
No podran formar
part del Jurat aquelles persones que tinguen constància que entre els
participants en el concurs existeixen persones en primer o segon grau de
parentesc o col·laboradors habituals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada